La història de BCN Producció a través dels seus protagonistes… avui amb Serafín Álvarez

Serafín Álvarez ha participat en un parell d’ocasions i en categories diferents a BCN Producció, concretament durant les edicions 2011 i 2014. Maze Walkthrough, el treball que va realitzar en la segona ocasió pot veure’s aquests dies a l’exposició “Espècies d’espais”, comissariada per Frederic Montornès al MACBA. De la seva experiència ens ha parlat en aquesta mini-entrevista.
Com  va ser la teva experiència a BCN Producció?
La meva experiència a BCN Producció ha estat molt positiva en les dues edicions en les que he participat (2011 – Espai Cub i 2014 – Deslocalitzats). De la primera ocasió destacaria l’experiència que vaig adquirir a nivell professional, ja que era la meva primera exposició individual, el primer cop que treballava amb un equip de muntatge especialitzat, administrava un pressupost que implicava diferents agents, etc. El segon cop, en dirigir un equip en la producció d’un projecte més complex i de més volada va ser una experiència intensa i enriquidora a molts nivells.
Des de la teva experiència, hi ha alguna cosa que creus que BCN Producció caldria que fes/aportés/proposés?
Crec que la tasca que BCn Producció desenvolupa dins l’escena artística contemporània a Barcelona és importantíssima, valiosa i necessària. És evident i només cal donar un cop d’ull a l’evolució dels projectes dels artistes que han passat al llarg de les diferents edicions, o anar a una inauguració i observar les xarxes que BCN Producció fa possibles. Pel que fa als possibles canvis, crec que en general BCN Producció funciona bastant bé com està. Si hagués d’assenyalar alguna cosa, diria que potser en alguns casos fora bo si l’equip de seguiment pugués estar més proper al desenvolupament dels projectes; crec que potser les edicions impreses, sobretot el catàleg, tindríen més interès si no seguissin un model tan tancat i se’ls donés més llibertat als artistes (i això ho dic sense haver vist encara les de l’edició d’enguay); i vàries vegades m’he preguntat si l’Espai Cub segueix tenint el mateix interès que va tenir al començament o s’hauria de trobar una alternativa a aquesta modalitat.

 

 

Aquesta entrada s'ha publicat dins de artistes, artistes, arxiu, General, Projectes i processos i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *